30 Ağustos 2014 Cumartesi

Çiçeksi Kokular



Başlıktan da anlaşılacağı üzere parfümde benim favorim çiçek kokulu, ferah olanlar. Normalde biten parfümlerimin şişelerini atıyorum ancak dolabımda hala atmadıklarımı görünce sizlerle paylaşmak istedim. Bunların içinden iki tanesini şu an dönüşümlü olarak kullanıyorum...

Ben parfümlerimi genelde yurtdışı seyahatlerimden almayı tercih ediyorum çünkü gerçekten yurtdışında parfüm fiyatları bize göre daha ucuz. Ayrıca aşağıda da göreceğiniz üzere yurtdışında bazı markaların 5 li set halinde satılan deneme amaçlı mini boy parfümleri de mevcut. İster günlük hayatta çantanızda, isterseniz de seyahata giderken rahatlıkla yanınızda taşıyabilirsiniz.



5li set diye bahsettiğim işte bu! Ben bunun içinden çıkanları birilerine vermiştim. En çok Miss dior cherie yi beğendim sonra onun da büyük boyunu aldım zaten. Şu an bende mini boy olarak Dior addict 2 ve Hypnotic poison var.



  
Hypnotic Poison parfümünün gerçekten çok ağır bir kokusu var, hiç beğenmedim hatta neden hala dolapta tuttuğumu da bilmiyorum!



Bu parfüm bana yurtdışından hediye gelmişti. Bilmiyorum Türkiye'ye geldi mi ama ben hiç rastlamadım. Kokusu oldukça ferah.





 Miss Dior Cherie kokusunu çok sevdiğim parfümlerden biri. Şu an bitmiş olmasına rağmen tekrar alabilirim.


Victorias Secret  ın bu parfümünü şişesini beğendiğim için 3lü set halinde almıştım. Ayrıca yanında bir de çantaya atmalık sevimli küçük bir şişe daha çıkmıştı. Şu an hala kullanıyorum bu parfümü...


Şu an kullandığım bir diğer parfüm de Givenchy Irresistible. Hatta bu ikinci şişesi ama şu an yeni parfüm arayışları içerisindeyim. Birkaç tane tavsiye üzerine not defterime yazdım en kısa zamanda gidip yeni bir tane daha parfüm alacağım.


Estee Lauder in bu parfümü de bana yurtdışından hediye olarak gelmişti. Kokusu oldukça hafif ama aynı zamanda kalıcılığı da bir hayli fazla.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglar
mobilya kulübü