30 Ağustos 2014 Cumartesi

Vazgeçilmezim Vans!



Kesinlikle vazgeçemediğim spor ayakkabılarımın ilk sırasını vans alıyor. Hem çok rahat hem de tarzı kesinlikle bana hitap ediyor. Ama ben vans ayakkabıların klasik modellerinden uzaklaşmamaya çalışanlardanım. Allı pullu "kokoş" diye tabir edebileceğimiz vans modelleri hiç hoşuma gitmiyor. Elbette ki o modelleri tercih edenler de bir hayli fazla ama inanın benim onları görmeye tahammülüm yok!

PS: SPX-Sport Point Extreme mağazasında bulabilirsiniz.

Öncelikle bende olan vans modellerini göstermek istiyorum...

Bu uzun siyah beyaz içi pembe olan vans ayakkabımı yıllar önce daha vans yeni çıkmışken almıştım. Çok severek giydim ancak artık küçük geldiği için malesef giyemiyorum ama atmaya da kıyamıyorum.





Gelelim Vans ın diğer modellerine...




Vans ın tahammül edemeğim allı pullu modellerinden biri de bu. Siz ne düşünüyorsunuz bilmem ama hiç benim tarzım değil.





 Paris aşığı bir insan olarak bu modeli gerçekten çok sevdim 
ama malesef biz de bu modeli bulunmuyor:(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglar
mobilya kulübü