26 Eylül 2014 Cuma

Gratis indirimi!!


Gratis bayram indirimi 25 eylül-28 eylül tarihleri arasında devam ediyor. Seçili ürünlerde %50 ye varan indirimler mevcut. Bugün Metrocity avmdeki Gratis mağazasına girdim, içerisi o kadar kalabalıktıki istediğim birkaç parça ürünü zar zor alıp sıraya girdim. Toplamda 5 parça ürün aldım ve aldıklarıma 48 tl ödedim. Yarın sabah tekrardan gidip birşeyler almayı planlıyorum:)



%50 indirim olan ürünler:
  • The balm renkli kozmetik ürünleri
  • Loreal Paris renkli kozmetik ürünleri
  • Max Factor
  • Neutrogena yüz bakım ürünleri
  • Diadermine yüz bakım
%40 indirim olan ürünler:
  • Loreal Paris yüz bakım ürünleri
  • Garnier yüz bakım
  • Nivea yüz bakım
  • Maybelline renkli kozmetik ürünleri
  • Saç boyası ürünleri
  • Duş jeli ürünleri
  • Ağız bakım ürünleri
Ayrıca gratis kart sahiplerine bee beauty ürünlerinde 1 alana 1 bedava!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglar
mobilya kulübü