4 Eylül 2014 Perşembe

Wishlist


Alışverişe çıkmadan önce dolabınızdaki eksik parçaları belirleyin ve sezonun trend parçalarını araştırın! İyi bir araştırma sonucunda kendinize bir "wishlist" hazırlayın. Aynı zamanda mağazaları gezerken de beğendiğiniz parçaları telefonunuzun not bölümüne kaydedin. Bu benim sürekli kullandığım bir yöntemdir, böylece bir daha ki alışverişimde ne aradığımı ve ne alacağımı her zaman için bilmiş olurum!




1)Crystal and marble sırt çantası(Beymen)
2)Siyah ankle boot
3)Dr. Martens ayakkabı
4)Nixon saat(Beymen)
5)Siyah Yırtık Jean
6)YSL Manifesto


Crystal and marble çantalara geçen gün beymene gittiğimde rastladım. Ben sırt çantalarına bayıldım. En kısa zamanda almak istiyorum. Hem deri hem süet modeli olan bu çantalar gerçekten çok şık. Sonra eve geldim ve neymiş bu crystal and marble diyerek araştırmaya başladım. Meğersem 2013 yılından beri olan bu çantalar Berrak Evrensel ve Ebru Can Sargın adında iki türk tasarımcınınmış, bu beni daha da çok sevindirdi.

Bulabileceğiniz mağazalar: Beymen, Brandroom
Sırt çantalarının fiyatı: 755 tl
Plaj çantaları: 785 tl
Portföy :395 tl












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloglar
mobilya kulübü